close
呼,其實還沒完全復活咧
肚子還是偶爾會陣痛一下
從第一天暈機,第二天掛,第三天慢慢復活,第四天...每天工作時間越來越長
但是逐漸適應也逐漸恢復...
算是一趟還可以接受的旅程啦
只希望..下次...還是不要出差好了啦..哈哈
我是適應力很差的太陽,每天只能走固定的軌道呢

借用一首我很喜歡的歌
屋上提琴手(http://www.folkmusic.com.tw/fiddlerontheroof.htm)裡的一首歌..

Sunruse, Sunset(http://www.youtube.com/watch?v=nLLEBAQLZ3Q)

Is this the little girl I carried?

Is this the little boy at play?

I don’t remember growing older, when did they?

When did she get to be a beauty?

When did he grow to be so tall?

Wasn’t it yesterday when they were small?

Sunrise, Sunset, Sunrise, Sunset,

Swiftly flow the days;

Seedlings turn over night to sunflowers,

Blossoming even as we gaze.

Sunrise, Sunset, Sunrise, Sunset,

Swiftly fly the years;

One season following another,

Laden with happiness and tears.

What’s words of wisdom can I give them,

How can I help to ease their way?

Now they must learn from one another day by day.

They look so natural together,

Just like two newly weds should be,

Is that all kind of peace and stood for me.

每天日子就隨著日出日落過去了
孩子也長大了..走出自己的人生
我也要踏入人生的另一個旅程
謝謝父母賜給我足夠的智慧與完整的身體來面對生活
謝謝老天賜給我一個目前看起來都還很不錯的男友~將來的老公...我很愛你的...也麻煩你要一直愛我,一直照顧我喔
謝謝我周遭的朋友總是挺著我度過一切困難..我也愛你們咧

有人選擇每日辛苦工作的生活,早出晚歸,回家只有睡覺
我選擇的是上班時間上班,下班後我希望有自己的日子,偶爾加加班..不打亂我平日下班的生活
雖然下班也許是糜爛的躺在沙發上,也許是尋覓好吃的小店來趟美食之旅
也許有天心血來潮念念小說、讀讀英文
但是我很享受目前的生活了
平安、滿足,就是幸福囉^____^y
耶~我平安歸來啦,哈哈
arrow
arrow
    全站熱搜

    clsunny 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()